Picture
Här på Mallorca är det verkligen toppen! Solen skiner hela dagarna och stranden är full utav lekkamrater som också tycker om att bada å gräva i sanden. Här leker jag med Valentino i från Holland som bara är ett par veckor äldre. I tisdags var vi på marknad i Alcúdia. Det tyckte jag inte var så roligt, tills jag fick en hund. Han ser precis ut som Cosma med blåa ögon och har ett liten koppel så att jag kan rasta honom. Har fått massa andra presenter här nere också; mallorcas fotbollströja och massa nya tänder!
Idag fyller mamma år och vi ska fira med en arbetsdag på stranden och ikväll ska jag få åka häst och vagn. Om jag kan hålla mig vaken, man blir ju trött av så här intensivt sandslotts-byggande :)

This is your new blog post. Click here and start typing, or drag in elements from the top bar.



Leave a Reply.