Picture
Nu är vinnaren utsedd i tävlingen på: www.melike.se! Gå in och kika ifall det är någon ni känner! ;)

Igår var en skojig dag, på morronen var jag över hos grannen och provade deras studsmatta. Tyckte det var jätteroligt att hoppa! Fast inte lia kul som att bada så eftersom vädret var så fint så åkte vi och badade på eftermiddagen. Inte i sjön förstås utan i mormor & morfars pool. Jag plaskade och skvätte vatten och gjorde ett dyk också..

På kvällen när mamma jobbade cyklade pappa och jag ner och hälsade på henne. Det är ett väldigt bra jobbställe tycker jag. Dom har alltid glass där.... :)

Förresten, det var nån som glömde en tröja på mitt kalas. Vi har väntat på att nån ska sakna den och höra av sig... men den hänger fortfarande kvar. Någon som känner sig träffad?





Leave a Reply.