Picture
Nu har äntligen mina tavlor kommit som jag vann i en tävling i tidningen Dísajn! Dom har fått parad-plats i vardagsrummet och är så fina så.

Pratar gör jag mycket, härmar och lär mig nya ord hela tiden. Igår morse lärde jag mig säga "nulla" till exempel. Vilket själv klart betyder nyklar om det var nån som trodde nåt annat :)

Idag har jag varit ute och lekt hela förmiddagen. "obba obba obbat" i sandlådan och gungat lite grann. Allis var med också men hon ville mest sova i skuggan. Fast hon provade också att gunga och jag kunde putta lite fart på henne. Det tog på krafterna och sen var jag en mycket trött liten man och somnade till och med innan maten...

 


Picture
 

Det tisslas och tasslas här hemma och jag misstänker att mamma & pappa planerar mitt födelsedagskalas i smyg. Jag har fått vara med och välja lite tyger till mitt lapptäcke i alla fall. Många rutor kommer behövas och än så länge har vi ett får-tyg, ett gammalt örngott och en bit dunderklumpen-tyg som jag tycker är fint. Sen har vi en ytte-pytte stuv utav ett john blund-tyg också som inte kom med på bild...

Annars vet jag inte så mycket om mitt kalas. Dom håller det hemligt för mig än så länge...

 





Leave a Reply.