Picture
Mellan onsdag och torsdag kinesade jag hos mormor & morfar. Mamma skulle på en undersökning på östra sjukhuset i Göteborg, pappa fick följa med men inte jag. Typiskt. Fast jag hade nog inte tyckt att det var så roligt i alla fall... Men hos mormor & morfar var det lajbans. Mormor tog med mig till leksaksaffären och jag fick gå alldeles sälv där inne och titta på alla grejerna! Tog en liten sväng ut på lagret också, det gäller att inte vända ryggen till... Mormor hittade en liten batteridriven hund som hoppade och skällde som hon tyckte vi skulle köpa. Men jag har ju faktiskt en egen hund redan, hoppa och skälla kan han och dessutom kräver han inga batterier. Nhä, jag hade redan spanat in en liten dammsugare som jag ville ha, och jag tänkte inte ändra mig. Vad hon än tog fram för leksak så gick jag tillbaka till dammsugaren och trånade. Så en dammsugare blev det förstås! Sen fick jag ett litet klistermärke utav morfar att ha på dammsugaren också. Nu har jag städa städa städat både högt och lågt och jag tycker det är jätteskojigt! Den låter ju precis som mammas dammsugare!

På torsdagen kom dom och hämtade mig igen och dom hade också köpt leksaker till mig! En kratta i lagom storlek för en pojk som jag och ett helt set med bilar som jag har parkerat flera gånger om i mitt nya parkeringshus :)




Leave a Reply.