Picture
I går fick jag vara med pappa och snickra ihop våran nya altan. Fick till och med banka lite med hammaren och då var jag riktigt lycklig!

Vi har fått lite skäll utav mamma också, att vi inte varit så konsekventa och tagit det där med pott-träning riktigt på allvar medans hon har varit borta...
Men nu har jag och mamma börjat öva igen och jag kan sitta på pottan alldeles själv, jag vet att man ska göra "kiss kiss" på pottan och det gjorde jag i morse och även en stor 2:a  :)

Så idag har jag känt mig riktigt stor, bestämde mig för att det var dags att börja gå nu på morgonen också! Jag visste ju redan hur man gör men har varit lite harig för att ta mig an några längre sträckor. Men idag kände jag att modet och balansen var på topp och knallade helt planlöst genom hallen, vardagsrummet och ut i köket. Vilka glädjetjut det blev! Sen gick och gick och gick jag tills jag var så trött att jag somnade i mammas knä...



Picture
Dockor har börjat intressera mig och jag vill gärna pussas och kramas med dom. Sen vänder humöret och så vill jag ge dom lite stryk :)  Var hos mormor och morfar här om dagen och mamma hämtade ner en clown-docka ifrån vinden som var väldigt skojig. Men nu har hon bestämt sig för att han ska få åka lite i tvättmaskinen så vi får se om han överlever...

Mamma letar febrilt efter en John Blund-docka till min 1 års dag. Det tycker hon att jag ska ha en och hon hoppas kunna hitta någon på tradera innan födelsedagen...






Leave a Reply.